• 19-01-2023, 15:43:33
    #1
    Forumdan bir arkadaşın wa.rez script sattığını konuda söylediğim için (ki iftira değil olsa haklı bir insan böyle hareketlerde bulunmaz) beni tehdit ediyor seni bırakmam diyor arayıp hakaret ediyor çok korkuttu napmam gerekiyor






    Not: Arkadaş Kurumsal+ üye
  • 19-01-2023, 15:44:52
    #2
    Maxigeyiğe değil de şikayete konu açsanız daha iyi olur sanki.
  • 19-01-2023, 15:45:03
    #3
    Görüşme Kaydedici Programı Açın , Aradıgında Telefonuda Açın Tüm Görüşmeyi Kaydedin Sonra Suç Duyurusunda Bulunun.
  • 19-01-2023, 15:45:18
    #4
    mrtykc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maxigeyiğe değil de şikayete konu açsanız daha iyi olur sanki.
    Kurumsal+ bir şey olmaz hocam
  • 19-01-2023, 15:46:31
    #5
    Üyeliği durduruldu
    adı nedir
  • 19-01-2023, 15:52:30
    #6
    Banada w.rez temalı site birde 7 yıllık rank math ) kurmuştu son anda bir hocamız sayesinde durumu anladım.Ücreti iade etti.Tam şikayet konusu açacaktım engellemiş benide numaranın sonu 7 ise aynı arkadaş.
  • 19-01-2023, 15:56:47
    #7
    forumda 50$ codecanyon scriptini 5-10bin tl ye satan var şikayet ettik 2 ay oldu ilgilenen yok
    • Neo
    • disavurum
    Neo ve disavurum bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 19-01-2023, 16:07:41
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    forumda 50$ codecanyon scriptini 5-10bin tl ye satan var şikayet ettik 2 ay oldu ilgilenen yok
    Forumda cracked app satanlar var “değeri 500000tl ama foruna özel 100tlden “ şikayet ettik ödeme yaptınız mı dediler
  • 19-01-2023, 16:11:18
    #9
    husamettinunal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda cracked app satanlar var “değeri 500000tl ama foruna özel 100tlden “ şikayet ettik ödeme yaptınız mı dediler
    evet ne yazık ki onlar da ayrı bir tür

    bu konuların forum yönetimi tarafından topluca ele alınıp kurallarda değişiklik yapılması gerekiyor.

    önüne gelen ufak tefek bilgi sahibi olan herkes kendini yazılımcı veya yazılım sahibi ilan ediyor, başkalarının emekleri üstünden haksız kazanç elde ediyor ve gerçekten emek sahibi insanlara karşı rekabet ortamı oluşturuyor.

    forumda bu boşluğu gören herkes bu duruma atlıyor açıkçası durum bundan ibaret. @BilalBayar; kendi bahsettiğim konuyu size 1,5 ay önce siz dahil bir çok moderatöre bildirmiştim.
    • Neo
    Neo bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.