Arkadaşlar karşınızda s*lak mı var ? :) - Sayfa 5 - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
Arkadaşlar karşınızda s*lak mı var ? :)
58
●
4.756
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Arkadaşlar karşınızda s*lak mı var ? :)
1
2
3
4
5
6
7
10-12-2022, 00:46:31
#37
ysozmen
mealone01 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben de Adanalıyım. Ama bu konudaki haklarım nedir?, biri beni aydınlatabilir mi?. Boş yere gitmesin Adanalılık haklarımız :P
herkes ekmeÄŸinin peÅŸinde
10-12-2022, 00:47:07
#38
hakancevik
abi benim karttan çekmesen bu ay sıkışığım biraz
10-12-2022, 00:48:13
#39
Linux
iyisite.NET
Harbiden sizin yaptığınız ayıp.(!) Polis misiniz hocam.
10-12-2022, 01:19:04
#40
osmanlitorunu
Dayınız amirse bildirin yaptıkları iÅŸi bilsinler 😂
10-12-2022, 01:33:17
#41
UygunAVM
SEMrush 🔥ChatGPT Plus
Müşteri memnuniyeti önemli 👏
10-12-2022, 01:49:23
#42
MasSocialMedia
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Siber suçlara bildirin böyle ihsanlara acımayın
10-12-2022, 04:27:37
#43
DigitalTrade
RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Birde TR numarayla yazmış. Allah sabır versin.
attığın emojide ellere iyi bakınca ses olmadigi halde ses cikiyomus gibi geliyor iyi odaklan ellere
10-12-2022, 04:36:45
#44
OzeL
Üyeliği durduruldu
Şaşırdım
10-12-2022, 11:24:04
#45
Elma
Olaya bak sabır taşı olsa çatlar
1
2
3
4
5
6
7
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler