• 10-12-2022, 00:31:42
    #28
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İroni yaptığınızı düşünerekten mesaj attım fakat forumda yenisiniz heralde ciddiye almışsınız Komik.
    bu fotoğraflardaki banka scripiti yaptıran siz değilmisinz
  • 10-12-2022, 00:32:20
    #29
    logobiziz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu fotoğraflardaki banka scripiti yaptıran siz değilmisinz
    hocam arkadaş makara geçiyor niye kavgaya tutuşsunuz sakin olun 😂
  • 10-12-2022, 00:32:58
    #30
    ysozmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam arkadaş makara geçiyor niye kavgaya tutuşsunuz sakin olun 😂
    kusura bakmayın hocam ben o *********** sandım dedim bide pişkin pişkin yorum yazıyor valla kusura bakmayın hocam
  • 10-12-2022, 00:33:17
    #31
    ysozmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam arkadaş makara geçiyor niye kavgaya tutuşsunuz sakin olun 😂
    ayrıca o dolandırcının numarasını benimle paylaşabilirmsiinZ =
  • 10-12-2022, 00:34:54
    #32
    Platin üye
    Konudaki yorumlar
  • 10-12-2022, 00:35:00
    #33
    logobiziz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kusura bakmayın hocam ben o *********** sandım dedim bide pişkin pişkin yorum yazıyor valla kusura bakmayın hocam
    logobiziz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ayrıca o dolandırcının numarasını benimle paylaşabilirmsiinZ =
    hocam mesajlarınızı düzeltin bence argo yasak banlanırsınız r10 da yenisiniz. forumu tanıyın. numarasını ne amaçla istiyorsunuz pm atın.
  • 10-12-2022, 00:36:39
    #34
    Ben konyalıyım paran hazır kardeşim merak etme (:
  • 10-12-2022, 00:38:04
    #35
    emilysupplier adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben konyalıyım paran hazır kardeşim merak etme (:
  • 10-12-2022, 00:45:35
    #36
    Ben de Adanalıyım. Ama bu konudaki haklarım nedir?, biri beni aydınlatabilir mi?. Boş yere gitmesin Adanalılık haklarımız :P