Arkadaşlar karşınızda s*lak mı var ? :) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Arkadaşlar karşınızda s*lak mı var ? :)
58
●
4.756
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Arkadaşlar karşınızda s*lak mı var ? :)
1
2
3
4
5
6
7
10-12-2022, 00:19:25
#10
ademakcan
RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Birde TR numarayla yazmış. Allah sabır versin.
Business açmayı unutmuş
10-12-2022, 00:19:48
#11
logobiziz
ademakcan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben adanalıyım,yaptığımız iş belli. Sen siteyi yap kardeşim paran hazır
yerlerrr adanayıda senide yerlerrr
10-12-2022, 00:20:08
#12
eyefive5
Bende ADANALIYIM yattığımız yer belli enzo yataş alpaca tüyü yatak
10-12-2022, 00:20:13
#13
TheRaskol
abi bu çok iyiymiş
10-12-2022, 00:20:39
#14
real2018
Yap sen alırsın parayı kolay o iş.
10-12-2022, 00:20:43
#15
ELLAS
10-12-2022, 00:21:29
#16
Glycon
Tam olarak buradan sonrasında engellemiştim 😂
10-12-2022, 00:21:59
#17
PrimeSoft
Kurumsal PLUS
Adananın ismini çıkarıyorlar bide
10-12-2022, 00:22:07
#18
SEBTURKA
Parayı önden alsaydın ya hocam.
Dolandırmaya giderken dolandırılırdı eleman
1
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler