• 24-10-2022, 20:42:48
    #10
    Kurumsal PLUS
    2011 Yılında dolar 1,5-2₺ bandındaydı.
  • 24-10-2022, 20:43:26
    #11
    LetgoTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2011de sıfır nokia n9 almıştım çin malı birde iphone 4 vardı tvli mivili jawa msn messenger var dı vay be
    eskiden daha iyiydi be
  • 24-10-2022, 20:43:45
    #12
    Tinkerbel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2011 Yılında dolar 1,5-2₺ bandındaydı.
    Güzel günlerdi.......
  • 24-10-2022, 20:44:26
    #13
    Üyeliği durduruldu
    ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eskiden daha iyiydi be
    ah ah ne güzel günlerdi gene pahalıydı telefon alamıyorduk
  • 24-10-2022, 20:46:32
    #14
    Tinkerbel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2011 Yılında dolar 1,5-2₺ bandındaydı.
    O zaman fiyatta indirim yapmalıyız
  • 24-10-2022, 20:47:18
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Bir dolandırılma konusu daha diye girdim hevesim kırıldı 🤣🤣🤣🤣
  • 24-10-2022, 20:49:53
    #16
    LetgoTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2011 de ben 800 lira maaş alıyordum
    Ben o zaman haftalik 1₺ aliodum 😊 yas suan 27 sizin de 40-45 olmasi lazim 😊
  • 24-10-2022, 20:49:55
    #17
    LetgoTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ah ah ne güzel günlerdi gene pahalıydı telefon alamıyorduk
    Düşündüm de biz hep alamıyormuşuz ya
  • 24-10-2022, 20:52:42
    #18
    Üyeliği durduruldu
    kara56 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben o zaman haftalik 1₺ aliodum 😊 yas suan 27 sizin de 40-45 olmasi lazim 😊
    21 yaşındaydım