• 29-01-2007, 05:36:31
    #19
    doktorunla görüs cözümünü bulursun

    gecmis olsun bu arada..
  • 29-01-2007, 05:56:12
    #20
    birsürü sağlık sitesi var doktorların birine sor (ama üsteki arkadaşın dediği gibi hapın boğazında kaldığını hiç sanmıyorum)
  • 29-01-2007, 08:39:07
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bazen ilaçlar boğazda tıkanıklık hissi yaratıyor takıldı sanıyoruz. Özellikle ağrı kesiciler. 8 saat sonra geçiyor.
  • 29-01-2007, 09:02:00
    #22
    Misafir
    bi hap daha yut bakim oda kalcakmı
  • 29-01-2007, 09:46:54
    #23
    Üyeliği durduruldu
    turkdgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bi hap daha yut bakim oda kalcakmı
    ahhaha hapla şaka olmaz
  • 29-01-2007, 09:50:44
    #24
    birisi sana hemlich manevrası yapsın.

    daha yarıntılı bilgi için
    İlkyardım
  • 29-01-2007, 10:31:28
    #25
    aga hap durmaz orda beya tahriş etmiştir sadece

    not: büyük boyutlu hapları yada ufak boyutluları iki parçaya kırıp atın boğazınızda kalmasın diye bide bol su için
  • 29-01-2007, 10:49:21
    #26
    HolyBoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aga hap durmaz orda beya tahriş etmiştir sadece

    not: büyük boyutlu hapları yada ufak boyutluları iki parçaya kırıp atın boğazınızda kalmasın diye bide bol su için
    Hap boğazında kalmaz. Boğazını geçerken tahriş etmiştir sana orada kaldığı hissi verir. Bana da çok olur o merak etme

    HolyBoy; geçen gün ya tv'de izledim ya da bir yerde okudum tam hatırlamıyorum. İlaçları herkes yutamam korkusuyla kırıp alıyor. Bu çok sakıncalıymış. İlaçların kırılmadan alınması gerekirmiş.
  • 29-01-2007, 11:10:15
    #27
    Alıntı
    İlaçların kırılmadan alınması gerekirmiş.
    Bazılarıdır.Çünkü bazılarının dozu yüksek oldugundan doktor 2ye böldürtüyor