• 29-01-2007, 03:24:24
    #1
    Dün gece hap yutarken suyu az içtim hap tam yemek borumun derinliklerinde kaldı ve batıyor ne yiyip ne içtiysem kurtulamadım ne yapabilirim arkadaşlar?
  • 29-01-2007, 03:25:59
    #2
    sunucuoptimizasyon.com
    hap nasıl tip kapsüllümü yoksa beyaz vermidon tipimi
  • 29-01-2007, 03:26:30
    #3
    kola iç .yakar.asitli birşeyler iç
  • 29-01-2007, 03:28:34
    #4
    Alıntı
    hap nasıl tip kapsüllümü yoksa beyaz vermidon tipimi
    Kapsüllü.
    Alıntı
    kola iç .yakar.asitli birşeyler iç
    2,5 litre kola içtim tık yok...
  • 29-01-2007, 03:29:10
    #5
    soda iç soda
  • 29-01-2007, 03:33:41
    #6
    sunucuoptimizasyon.com
    alla alla kapsüllerin dışı çabuk erir aslında ama demekki bu sertmiş kolunu komple ağzına sok kus
  • 29-01-2007, 03:34:32
    #7
    hacklendi ya ondandır
  • 29-01-2007, 03:38:17
    #8
    HostBank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hacklendi ya ondandır
    1 saat oldu hackleneni hapı 36 saat önce yuttum
    Soda da denedim...
  • 29-01-2007, 03:39:08
    #9
    sen hapı çoktan yutmuşsun