bu konuları açarakta arkadaşların ekmeklerine yağ sürüyorsunuz. adam google aratırken yabancı biri logo diyince 5tlye logo başlığını görüyor. sonra yapanı bulana kadar arıyor. maxigeyik yerine neden 5 tlye logo yapılmaz konuları açıp makale paylaşsanız daha iyi işler alırsınız
Sizin işlerinizi alıp x bir sitede konu açıp bakın buda şöyle iş yapıyor, şu fiyataymış yaptığı işlere bak hahahahahahaha diye konu açayim hoş bir şey olur herhalde sizide rahatsız etmez umarım. İnsanalrın önüne atim sizi hep birlikte dalğa geçelim nasıl olur ?
Sizin işlerinizi alıp x bir sitede konu açıp bakın buda şöyle iş yapıyor, şu fiyataymış yaptığı işlere bak hahahahahahaha diye konu açayim hoş bir şey olur herhalde sizide rahatsız etmez umarım.