• 24-07-2022, 04:16:48
    #1
    weo
    Kurumsal Üye
    Çok heyacanlıyım. nasıl sizce arkadaşlar??
  • 24-07-2022, 04:18:16
    #2
    bir tane de kedi sahiplenin bindirir gezdirirsiniz
  • 24-07-2022, 04:18:39
    #3
    20 bin dolara burda Mercedes aliyorlar.
    Ah ah
  • 24-07-2022, 04:18:51
    #4
    weo
    Kurumsal Üye
    Muhammet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir tane de kedi sahiplenin bindirir gezdirirsiniz
    Yetişkin için değil mi hocam
  • 24-07-2022, 04:18:55
    #5
    Farklı modellerini seçebilirdiniz bence kaç beygir gücünde bu şehir içi ve otobanda ne yakar ?
  • 24-07-2022, 04:19:46
    #6
    weo
    Kurumsal Üye
    GuarDofErun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Farklı modellerini seçebilirdiniz bence kaç beygir gücünde bu şehir içi ve otobanda ne yakar ?
    En az yakan bu hocam km başına 1 kuruş gibi bir ücret....
  • 24-07-2022, 04:22:43
    #7
    Valla bu şakalar bile sıktı artık gülmeye çalışıyoruz da ağlancak halimize mi gülelim .. ülkeye acil reset
  • 24-07-2022, 04:22:47
    #8
    Hocam halıda hızlı gidiyor mu acaba?
  • 24-07-2022, 04:22:57
    #9
    ''indirimli'' süper yakalamışsınız hocam.