• 13-07-2022, 17:32:57
    #46
    Kurumsal PLUS
    Bir an gerçek sandım...
  • 13-07-2022, 17:41:00
    #47
    en sevdiğim ve benimde sıkça yaptığım maxi geyik konu türü, herkesin ciddi yorumladığından...
  • 13-07-2022, 19:26:32
    #48
    edit : maxigeyikmiş şimdi gördüm ^^
  • 13-07-2022, 20:18:28
    #49
  • 13-07-2022, 21:17:22
    #50
    Muhtemelen konuyu açan arkadaş konuyu Ekşi Sözlük'te gördü çünkü bu muhabbeti daha twitter, instagram hiçbir yerde yokken Ekşi Sözlük'te görmüştüm.
  • 13-07-2022, 21:18:10
    #51
    Yemin ederim direk engelliyordum sizi (yanlışlıkla ticaret yaparım falan diye ) kategoriyi görmesem.
  • 13-07-2022, 21:24:29
    #52
    O adam 850 euroyu paşa paşa senden alır haberin olsun.
    Sebebi şu depozito kullanılamaz asla. Kiracı adına bankada tutulur. Böyle bir yasa var.
  • 13-07-2022, 21:54:36
    #53
    Önce vay be vijdansız dedim sonra maxigeyik gördüm
  • 13-07-2022, 22:42:27
    #54
    okan1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kusura bakmayın da çok insafsızmışsınız.
    4 bin TL den 9 bin tl kira yükseltiyorsunuz.
    Adam size Euro olarak vermiş doğal olarak Euro geri alması gerekiyorken 3 bin TL geri ödemek nedir. Dalga geçer gibi.
    Madem enflasyon diyorsun o zamanki paranın değerini bu zamandaki para ile göndericeksin. 850 Euro olarak geri ödemen gerekiyor. 5 bine de yok dicek tabi adam. Birde şikayet mi edeceksiniz.
    Ayrıca evden çıkmama hakkı vardı adamın. Bilgisi yokmuş sanırım ben olsam çıkmazdım evden.
    Kendinizi nasıl haklı buldunuz bunca olaya rağmen onu da anlamış değilim.
    Nasıl bir egodur bu.

    Şikayetiniz nasıl olacak merak ediyorum. Sebepler şunlar mı mesela :
    - 4 bin tl den 9 bin tl ye çıkarttım vermedi.
    850 euro kapora vermişti ben ona 3000 TL yolladım. 171 euro yolladım.
    %100 den fazla kira zammı yapıyorum birde
    Siz düşünün şikayet edin hocam .

    Şaka gibi konu sabah sabah.
    Biraz açık konuşucam bu düşünce yapısı olan birisi ile ticaret bile yapılmaz.