• 13-07-2022, 09:08:17
    #19
    Konu maxi geyik ancak Turkiyenin gerçek durumu bu maalesef.
    Bizim ev sahibi 7 ay önce 400.000 e aldığı 80 m2 2+1 evi satmak istiyor , istersen sen al dedi bana. İstediği rakam 1 Milyon 700 Bin ₺.
    Neyse önemli değil. Önemli olan itibardan tasarruf etmeyen , kolundaki binlerce dolarlık çantalar ile porsiyonlarınızı küçültün diyenlerin sözünü dinleyelim yeter ))
  • 13-07-2022, 09:08:45
    #20
    okan1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kusura bakmayın da çok insafsızmışsınız.
    4 bin TL den 9 bin tl kira yükseltiyorsunuz.
    Adam size Euro olarak vermiş doğal olarak Euro geri alması gerekiyorken 3 bin TL geri ödemek nedir. Dalga geçer gibi.
    Madem enflasyon diyorsun o zamanki paranın değerini bu zamandaki para ile göndericeksin. 850 Euro olarak geri ödemen gerekiyor. 5 bine de yok dicek tabi adam. Birde şikayet mi edeceksiniz.
    Ayrıca evden çıkmama hakkı vardı adamın. Bilgisi yokmuş sanırım ben olsam çıkmazdım evden.
    Kendinizi nasıl haklı buldunuz bunca olaya rağmen onu da anlamış değilim.
    Nasıl bir egodur bu.

    Şikayetiniz nasıl olacak merak ediyorum. Sebepler şunlar mı mesela :
    - 4 bin tl den 9 bin tl ye çıkarttım vermedi.
    850 euro kapora vermişti ben ona 3000 TL yolladım. 171 euro yolladım.
    %100 den fazla kira zammı yapıyorum birde
    Siz düşünün şikayet edin hocam .

    Şaka gibi konu sabah sabah.
    Biraz açık konuşucam bu düşünce yapısı olan birisi ile ticaret bile yapılmaz.
    Mehmet bey sizmisiniz ? Evden çıkarken tuvaletin kapısını kırmışsınız farketmedim sanmayın
  • 13-07-2022, 09:11:46
    #21
    Konu madem maxigeyik,
    o zaman; evi kiracıya hibe edin, olsun bitsin.
  • 13-07-2022, 09:13:55
    #22
    ElmasMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mehmet bey sizmisiniz ? Evden çıkarken tuvaletin kapısını kırmışsınız farketmedim sanmayın
    8 yıllık kiracını taleplerinle çıldırtmışsın.
  • 13-07-2022, 09:13:57
    #23
    Adama 8500 değerinde euro gönderin ve eve alıp 1 sene ücretsiz oturtun.
  • 13-07-2022, 09:15:45
    #24
    Anlatılanlar gerçek olamayacak kadar saçma, doğruysa da kiracı sonuna kadar haklı. Sizi şikayet etmesin diye dua etmeye başlayın...
  • 13-07-2022, 09:21:03
    #25
    Arkadaşlar kiracı latifesi bu, anlamamışsınız.
  • 13-07-2022, 09:21:31
    #26
    maalesef çok zor oldu iki taraf içinde
  • 13-07-2022, 09:25:18
    #27
    Eve boya banada yapçan,hasar varsa onlarıda hesapla.kalan parayı adama gönder güncel kurdan.