Onun bunun fantazisini sorup her türlü ahlaksızlığı konuşup konuşturan toplum ahlakını bozan hasan isimli şahısa fena kapak atmışlar. İçim serinledi.
AlganHan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bir başkasına yapılan küfre gayet güzel gülebiliyoruz. Canlı bir ortam, videolar sürekli youtube tarzı platformalarda karşınıza çıkıyor. Örnekleride olduğu gibi adam hahaha kikiri annenize galiz bir küfür savurdu, yine örneği olduğu için söylüyorum sizde ortamında etkisiyle gülüp geçiştirdiniz. Arkadaşlarınız videoyu izlerken size takıldığında ne hissederdiniz. Mahallenizde ki insanlar videoyu ima ederek yüzünüze karşı gizli bir küfür sallasa, bunuda video bahanesiyle ima etse ne yapardınız. Ahlak bekçiliği hikayesine tutturmuş gidiyorsunuz. Bizim hiç mi hatamız yok, tabi ki var. Yapılan toplum ahlakını nasıl bozarmış gibi laflar. Eşeğin aklına karpuz kabuğu sokmaya lüzum yok. Evet, konu içeriği çokda önemli değil ama cevaplar çok incitici. Kimin neye inandığı beni ilgilendirmez, ama düşüncesi ve söyleminin yaşam tarzımı etkilimesi ilgilendirir. Söylem ve icraatlarıyla kendisinin dışında ki insanlara zarar vermesi ilgilendirir.
Siz ana dilinizi konuşmanın genlerinizden geçtiğini düşünüyorsanız, okumanız da gerekmez. İnsanlar en basit öğrenme yöntemi taklit etmeyi kullanırlar. Ben çocuklarımın küfür etmesini istemiyorum. Benim ağzımdan duymayacaklar. Okulda, sokakta, televizyonda, internette duymalarına da gönlüm razı değil. 1 yaşında çocuğa sigara içirip, alkol içirip video çekerek gülüp eğlenen kitleyi savunmakdan farkınız yok. Aynı ahlaksızlık, aynı bağnazlık. Ortaçağ zihniyeti dedikleri asıl bu. Söylem ve icraatla başkasına zarar veren insanlar topluluğu. Normalleştirerek ortak olup, bunuda kendini o güruha karşı şirin göstermeye çalışanların duyar çabaları.
Söz konusu video da, içeriğide zerre kadar ilgilendirmiyor. "Ahlak bekçiliği yapan daha ahlaksızdır" gibi cümleleri de umursamıyorum. İşine gelenin söylediği zırvadan başka bir şey değil. AHLAK diye bir tabir varsa, böyle bir kelime, bir kavram varsa; İçini dolduran kurallar da vardır. AHLAK kavramının kuşattığı anlamları zedeleyen, bir anlamda AHLAKSIZLIK kalıbına giren her ne varsa bunların normalleştirilmesini reddediyorum.
Savunan herkese inat; Bütün bunlar AHLAKSIZLIKTIR diyorum.
Siz ana dilinizi konuşmanın genlerinizden geçtiğini düşünüyorsanız, okumanız da gerekmez. İnsanlar en basit öğrenme yöntemi taklit etmeyi kullanırlar. Ben çocuklarımın küfür etmesini istemiyorum. Benim ağzımdan duymayacaklar. Okulda, sokakta, televizyonda, internette duymalarına da gönlüm razı değil. 1 yaşında çocuğa sigara içirip, alkol içirip video çekerek gülüp eğlenen kitleyi savunmakdan farkınız yok. Aynı ahlaksızlık, aynı bağnazlık. Ortaçağ zihniyeti dedikleri asıl bu. Söylem ve icraatla başkasına zarar veren insanlar topluluğu. Normalleştirerek ortak olup, bunuda kendini o güruha karşı şirin göstermeye çalışanların duyar çabaları.
Söz konusu video da, içeriğide zerre kadar ilgilendirmiyor. "Ahlak bekçiliği yapan daha ahlaksızdır" gibi cümleleri de umursamıyorum. İşine gelenin söylediği zırvadan başka bir şey değil. AHLAK diye bir tabir varsa, böyle bir kelime, bir kavram varsa; İçini dolduran kurallar da vardır. AHLAK kavramının kuşattığı anlamları zedeleyen, bir anlamda AHLAKSIZLIK kalıbına giren her ne varsa bunların normalleştirilmesini reddediyorum.
Savunan herkese inat; Bütün bunlar AHLAKSIZLIKTIR diyorum.