• 30-06-2022, 01:04:17
    #19
    sitedir diyor bide hey yavrum hey
  • 30-06-2022, 05:31:53
    #20
    Bende de 2 adet var duruyor öyle 😅
  • 30-06-2022, 13:40:39
    #21
    Ben r10 a kayıt olmak için 1 yıl uğraştım kwkwksksk
  • 30-06-2022, 13:52:57
    #22
    R10'da ekşisözlük hesabı satılıyorsa; ekşi'de de R0 davetiyesi satılması hiç de sorun edilmemesi gereken bir durumun bir maxigeyik konusu.
  • 30-06-2022, 14:18:39
    #23
    Gel vatandaş R10 davetiye satilir 100 TL davetiye gell vatandaş
    (şaka) ban gelecek kesin bana
  • 30-06-2022, 22:45:58
    #24
    Ben hep 50 tl lik alıyorum
  • 01-07-2022, 19:48:54
    #25
    hayrına bır davetıye veren yok yanı
  • 04-07-2022, 11:42:16
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Stoğunda baya var heralde "kodları" yazmış