Seçim Geliyor ! | İşte Habercisi :D - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Seçim Geliyor ! | İşte Habercisi :D
17
●
1.156
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Seçim Geliyor ! | İşte Habercisi :D
1
2
28-06-2022, 18:27:27
#10
Elma
28-06-2022, 18:27:42
#11
Deephunter
💚 R10.NET 💚
Kaliteli de değil. Hem de yüksek kaliteli.
28-06-2022, 18:28:01
#12
mberatduran
Doğal gaz rezervi bulundu doğal gaza zam geldi, petrole zam gelecek vaziyet alın
28-06-2022, 18:28:27
#13
Dio
Shelby adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Doldurun depoları bundan sonra petrol babasıyız.
Açın pencereleri...
28-06-2022, 18:29:00
#14
TagOnset
Üyeliği durduruldu
Sıfır Bir dizisinde kaçak mazot ticareti yapan abi sanırım söyledi burada petrol var diye
28-06-2022, 18:30:31
#15
bycida
sar ordan 20 litre mazot
28-06-2022, 18:37:37
#16
onlinecihan
TagOnset adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sıfır Bir dizisinde kaçak mazot ticareti yapan abi sanırım söyledi burada petrol var diye
https://youtu.be/9rNmH3UIYdQ
28-06-2022, 19:41:34
#17
Geokomplo
128 - 1 = 127 milyar dölar
29-06-2022, 01:11:50
#18
Bezos
Doyduk be.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler