• 04-06-2022, 17:53:48
    #10
    Merhaba hocam, dünya genelinde benzin fiyatları arttığı için Ankara'da 15 liraya deponuzu fullemişsiniz. Hani dünya genelinde artmasa 5-6 liraya fullerdiniz. Bizlik bir şey yok yani
  • 04-06-2022, 17:59:33
    #11
    Liraları litre diye okudum yanlışlık vardır diye öyle de olmadı son cümleye kadar uyanamadım
  • 04-06-2022, 18:01:17
    #12
    dün okumustum heyecanla sonu hüsrandı

    2. kez hüsranı yaşadım
  • 04-06-2022, 18:03:38
    #13
    Km başına 1.20krs yakıyorum
    2016 fluence 1.5 touch.
    Bir yere giderken 2 kere düşünüyorum Tahsin hocam
  • 04-06-2022, 18:06:43
    #14
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    residense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Km başına 1.20krs yakıyorum
    2016 fluence 1.5 touch.
    Bir yere giderken 2 kere düşünüyorum Tahsin hocam
    Bende 3 tonluk Zırhlı Mercedes vardı km de 6 7 tl yakıyor diye geçen hafta sattım. Alan astsubay Başçavuşun ocagına incir ağacı diker. Ben bu pahalılıkta baş edemedim 😂
  • 04-06-2022, 18:09:30
    #15
    ah ah keşkee
  • 04-06-2022, 18:10:32
    #16
    Rüya görmekte güzeldir hocam😅
  • 04-06-2022, 18:12:06
    #17
    Püü Allah cezanı
  • 04-06-2022, 18:15:04
    #18
    Bunun 4lemesi yapılır hocam .d bi yönetmen bulup hemen filme başlamalıyız