Varmı benim araba gibi az yakan?
20
●1.146
- 04-06-2022, 17:59:33Liraları litre diye okudum yanlışlık vardır diye öyle de olmadı son cümleye kadar uyanamadım
- 04-06-2022, 18:06:43Bende 3 tonluk Zırhlı Mercedes vardı km de 6 7 tl yakıyor diye geçen hafta sattım. Alan astsubay Başçavuşun ocagına incir ağacı diker. Ben bu pahalılıkta baş edemedim 😂residense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-06-2022, 18:15:04Bunun 4lemesi yapılır hocam .d bi yönetmen bulup hemen filme başlamalıyız
keşkee