• 02-06-2022, 02:03:34
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Sandalyede otururken yastığı oturduğunuz kısıma mı yoksa sırtınıza mı koyuyorsunuz? Kısaca poponuz mu yoksa sırtınız mı değerli diyebiliriz :ı
  • 02-06-2022, 02:04:03
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Şu an bilgisayar başında çalışıyorum. Böyle bir soru aklıma geldi. Fazla şeyapmayalım :/
  • 02-06-2022, 02:08:15
    #3
    Sandalye popo altında minder var. Bu şekilde çalışıyorum yıllardır.
  • 02-06-2022, 02:08:51
    #4
    ben böyleyim yastık kullanmıyorum
  • 02-06-2022, 02:14:01
    #5
    Üyeliği durduruldu
    yasin26es adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben böyleyim yastık kullanmıyorum
    Şu pozisyonda oturmaktan gaming koltuğum yırtıldı
  • 02-06-2022, 02:14:42
    #6
    Miray Dijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu pozisyonda oturmaktan gaming koltuğum yırtıldı
    alışkanlık oldu başka pozisyonda rahat edemıyorum
  • 02-06-2022, 02:17:40
    #7
    koltukta oturuyorum
  • 02-06-2022, 02:21:19
    #8
    Sırtım oturmam gereken yere geliyor, bazen de bir ayak masada.
  • 02-06-2022, 02:23:33
    #9
    Üyeliği durduruldu
    yasin26es adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben böyleyim yastık kullanmıyorum
    Bu pozisyonu deneyeceğim😂