24 kuruşa pizza yedim - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
24 kuruşa pizza yedim
11
●
930
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
24 kuruşa pizza yedim
1
2
28-05-2022, 00:45:25
#1
Mitho
Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
Az önce eski bi yemeksepeti hesabıma gireyim dedim bi baktım 50₺ kupon tanımlamışlar 😂 Bende 24 kuruşa pizza istedim. Muhtarlık puanı olanlara veriyorlar galiba kontrol etmenizde fayda var. Bu gecede doyduk..
28-05-2022, 00:46:02
#2
hkey
terra
28-05-2022, 00:46:40
#3
ysozmen
bi an amerikadasın sandım
28-05-2022, 00:48:10
#4
Mitho
ysozmen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bi an amerikadasın sandım
Elbet birgün 🥺
28-05-2022, 00:48:13
#5
Metehan
Afiyet olsun.
28-05-2022, 00:48:45
#6
ysozmen
Metehaan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Afiyet olsun.
canımız çekti..
28-05-2022, 00:48:53
#7
Mitho
Metehaan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Afiyet olsun.
Teşekkürler hocam 😋
28-05-2022, 00:50:39
#8
Metehan
Bu arada konuyu görünce ben de baktım. 40₺ kupon gelmiş, alt limitsiz. Bilginiz olsun.
28-05-2022, 00:51:49
#9
Mitho
Metehaan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu arada konuyu görünce ben de baktım. 40₺ kupon gelmiş, alt limitsiz. Bilginiz olsun.
Sizede afiyet olsun o halde hocam. Galiba muhtarlık puanları ilk defa işe yarıyor.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler