Herkese Negatif Trade Atan R10 Üyesi :D - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Herkese Negatif Trade Atan R10 Üyesi :D
16
●
1.088
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Herkese Negatif Trade Atan R10 Üyesi :D
1
2
24-05-2022, 13:23:59
#1
OZKA
Önce TL
TL Yetmemiş Dolara geçmiş ashhashashhahfhas
24-05-2022, 13:25:21
#2
Kartolya
Üyeliği durduruldu
İt oğlu it favori tradem
+At hırsızı 🐎
24-05-2022, 13:25:30
#3
AliCanCekmez
Hava şartları yani pek şaapmamak lazım 😂
24-05-2022, 13:27:19
#4
Nur
@
Dogan7
; ye yapılanı görmediniz herhalde hocam at hırsızı olarak vermiş hahaha
24-05-2022, 13:28:09
#5
Fizz
Ne kaçırdık yine 😂
24-05-2022, 13:29:25
#6
Dogan7
24-05-2022, 13:30:06
#7
Celilkilic
at hırsızı
24-05-2022, 13:30:24
#8
OZKA
Dogan7 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam gülmekten karnım ağrıdı ashashhaha
24-05-2022, 13:30:40
#9
Nur
Dogan7 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam çok gücendim bizim at hâlâ kapının önünde
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler