Huylu huyundan vazgeçmez, bu ucubeyle dün yarım saat dalga geçtim ve beni 250TL dolandıracağını düşündü ve şekilden şekile girdi kurumsalda kotalı çalışan arkdaşlar gibi. Bu ucube 300bin tl kazansa 500 yok mu der. Bunlar iflah olmaz, muhabbet ediyor sanırsınız, paranızı değil itibarınızı kullanır.
Bu çakallardan dalga amaçlı muhabbetten bile uzak durmak gerekir.
Mustafa Bey D0landırıcılığı Bırakıyor Mu ?
18
●1.054
- 21-05-2022, 16:09:21Az önce bana yazdıAnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Attığı no'lar farklı nolar bozum yapmamı talep etti. Numaranı bari değiştir be adam madem bu kadar yüzsüzsün. Migooooooooooo
- 21-05-2022, 16:18:01kavga esnasında bi bakmışsın cepde para yok .. : DPay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-05-2022, 16:20:31abi beni de dolandırdı adı mustafa artık herhalde seyit işlerini mustafa diye birine bıraktı




Attığı no'lar farklı nolar bozum yapmamı talep etti. Numaranı bari değiştir be adam madem bu kadar yüzsüzsün. Migooooooooooo