Bir garip kiralık daire ilanı - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bir garip kiralık daire ilanı
13
●
494
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Bir garip kiralık daire ilanı
1
2
17-05-2022, 11:01:21
#10
ReklamlarNet
DenqeSiz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
evde bir tek cam yok ama şömüne var
Bacası yok onunda aktif değilmiş.
17-05-2022, 11:02:26
#11
DenqeSiz
reklamow adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bacası yok onunda aktif değilmiş.
17-05-2022, 11:10:26
#12
Adigital
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bakan Nebati'nin dün yapmış olduğu açıklamaya göre bu tip stokçulara fırsat vermeyecekmiş. Bla....
17-05-2022, 11:11:46
#13
KadirKC
"_kira kontratına ek 1yillik kira bedeli kadar senet alıyoruz.çikarken iade ediyoruz." komik
17-05-2022, 11:14:03
#14
GencFoby
Ama baksan 10 numara dört dörtlük müslümanız ama iş paraya gelince yahudi oluyoruz.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler