Kovulduk mu ne? 😂 - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kovulduk mu ne? 😂
56
●
5.214
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Kovulduk mu ne? 😂
1
2
3
4
5
6
7
16-05-2022, 00:29:19
#19
beachturk
Profesyonel amme hizmeti :
verim = vereyim
tarafdan = taraftan
domainleriniz : domainlerinizi
istermisiniz : ister misiniz?
not : allahtan diyer yazmamış
16-05-2022, 00:29:40
#20
CGLR
Bunu yazan kesin kadın.
16-05-2022, 00:30:13
#21
royalenes
Domaini bağışlayın, Türkçe kitabı alsın.
16-05-2022, 00:30:18
#22
beachturk
CGLR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bunu yazan kesin kadın.
suriyeli kadın
16-05-2022, 00:30:32
#23
ysozmen
Çok rahat çok profesyonel
16-05-2022, 00:31:12
#24
royalenes
Yav ben minibüse biniyorum zenciler bana NEU NEU diyor
16-05-2022, 00:31:18
#25
Raiden
Kurumsal PLUS
@
Bip
; Hocam Bu Tarz Firmalara Konudada Yer Verinki Uzaklaşmamıza Vesile Olmuş Olsun
16-05-2022, 00:31:40
#26
Rothstein
SEO Expert
günlük 30 TL sigara parası vererek eleman mı çalıştırıyorlar bu firmalar, anlamıyorum. Bazı türk kripto para borsalarının da destek ekibi böyle. Saçma sapan bir mesaj yazıp chat penceresini yüzüme kapatmıştı.
16-05-2022, 00:31:49
#27
TasarimciGenc
Firma ismi paylaşır mısınız? Bizde çıkışı gösterelim.
1
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler