Swateria adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sıfırdan site kodlatacağım ama... (!)
29
●1.558
- 29-04-2022, 13:27:16hocam ben dönersiz yaparım iş sonu ayranımı alsam yeterli, lütfen bana verinSwateria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-04-2022, 13:28:19Ayran şu an çok masraflı hocam. Sen bir bardak su karşılığı yap ben zaten sana sürekli iş veririm. Olur mu?ErtanDogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-04-2022, 13:30:11Yok hocam. Elektrik faturası çok gelmesin diye buz dolabını çalıştırmıyoruz biz. Sular ılık maalesef...ErtanDogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-04-2022, 13:31:32Belki bazı insanlar biraz utanırda sektör biraz rahatlar diyeefekoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
