Eminim hepinizin sıklıkla aldığı yanıtlar vardır , bana en çok denk gelenler
-Ciddi alıcıyım
-Ortağıma sorun dönüş yapacağım
Sizlerin neler var dostlar ?
Klasikleşmiş R10 mesaj dönüşleri
22
●1.124
- 27-04-2022, 16:05:25Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.anladım hocam - kesin anlamamış oluyor.
düzelteyim hocam - yaptıgı hatanın farkında çözeyim bari diyor.
maalesef satıldı hocam ama başka bir hesap var elimde onu vereyim. - bunu kakalayayım sana demek istiyor.
olumsuz olursa fikriniz dönün hocam - pazarlığa açığız demek.
ilanda 1 sitesi olup dm atınca hangi site için yazdınız hocam - değersiz sitelerin sahipleri bunlar. spam group
para gelmedi hocam - tebrikler dolandırıldınız.
bir yerden para bekliyorum gelsin hemen alacağım - almayacagım , istemiyorum demek.
dönüş yapacağım hocamm - hadi güle güleee
hasta oldum yetiştiremedim hocam - üşeniyorum yapmaya nereden aldık lan bu işi offf tayfası
itrader verin, itrader verin hocam - para kazanmam lazım en acilinden demek istiyor.
multi üye değilim kardeşim ben o hesap benim kardeşimin aynı ofisteyiz. - multi üyenin kralıyız biz demek istiyor.
dol an dırıcı bay xxx xxx isimli şahısı tanıyorum aynı ofisteydik ama ayrıldı. bilgim yok - la o benim zaten yırtarım belki tayfası
senin ananı bacını bilmem neler yapayım bana kimse böyle konuşamaz - 25 yaş altı çıtır banlanmalık ergen ticaret a.ş
işi verdim - 50 kişi yazdı bende kızlardan yada kız görünümlülerden birini seçtim verdim
300k twitter hesabı 1000 tl hocam, paraya çok sıkıştım full aktif - sen parayı geçte, inşallah senin gibi 4-5 kişi düşer aynı anda da hepinize bir güzel yapıştırırım...
bütçe nedir hocam? - seni ne kadar soyacağız bilelim.
" Sen benim işimi hallet ben sana çok iş bağlarım "