• 19-04-2022, 01:28:29
    #1
    Yeter, yeter, yeter, yeter 😫
  • 19-04-2022, 01:28:57
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Maxigeyik olmasa kalp carpintiya başlamıştı
  • 19-04-2022, 01:29:03
    #3
  • 19-04-2022, 01:29:51
    #4
    güzel sloganmoş harcanıyorsun genç bir markanın seosu olmalısın sen
  • 19-04-2022, 01:31:26
    #5
    devler gelir devler gider bir dev kalır o da se....n
  • 19-04-2022, 01:32:08
    #6
    Barış Arduç'un sesi kulaklarımda çınlıyor
  • 19-04-2022, 01:34:12
    #7
    Twitter 'a döndürdünüz
  • 19-04-2022, 01:34:45
    #8
  • 19-04-2022, 01:58:51
    #9
    Harbiden bıktık yahu en sonunda adblock kurdum bu seferde mobilde karşıma çıkıyor 🙂 inadına godady kullanmıyorum.