Sey*t birşeyler deniyor. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sey*t birşeyler deniyor.
10
●
708
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Sey*t birşeyler deniyor.
1
2
08-02-2022, 13:31:07
#1
ozermurat
Evet selamla başladı muhtemel rehbere kaydetmiş. Numarayı araştırdığımda meşhur Tokatçı it seyit olduğunun farkına vardım. Sonuç olarak engelledi
Konuya ilaveten en sonki alışveriş için yorum yaptığım konu:
https://www.r10.net/alisveris-bolumu...post1081921588
Moderatörler konuyu ziyaret edenleri tespit edebilirse belki üyeliği varsa banlanabilir.
08-02-2022, 13:33:18
#2
bahcivan01
Bir ara 3bin TL başka hesabı göstererek dolandirmisti beni sey-it
08-02-2022, 13:34:32
#3
ozermurat
bahcivan01 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bir ara 3bin TL başka hesabı göstererek dolandirmisti beni sey-it
Dolandırılmayan sayılı kişi kaldı. Ne kadar dava açılsa da işini yapmaya devam ediyor.
08-02-2022, 13:34:59
#4
paollu
Urfada çiftlik almış diyorlar seyit için. Bayağı durumu iyiymiş
08-02-2022, 13:36:10
#5
ozermurat
paollu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Urfada çiftlik almış diyorlar seyit için. Bayağı durumu iyiymiş
Yolunu bulmasına rağmen hâlâ gafil avlamaya niyetli 🤣
08-02-2022, 13:36:25
#6
revios
Bide mahsun baran kaya dolandiricisi var.
08-02-2022, 13:36:28
#7
Ahmed
Betçiler gibi dönem dönem yazıyor. Kendini fark ettirecek kadar g*** zekalı. Her seferinde engelliyor
08-02-2022, 13:36:59
#8
Misafir
Zarflıyor.
ozermurat
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
08-02-2022, 13:37:09
#9
bahcivan01
paollu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Urfada çiftlik almış diyorlar seyit için. Bayağı durumu iyiymiş
Bu soylentidir şayet gerçekse bir siverekli olarak Urfa'da o 3bin TL'nin karşılığını odetirim
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler