12500 TL Bmw alıyorum.. :)) - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
12500 TL Bmw alıyorum.. :))
28
●
1.361
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
12500 TL Bmw alıyorum.. :))
1
2
3
4
18-01-2022, 00:17:59
#19
Gokhy
sandık motor takıntısı olmayan arasın
18-01-2022, 00:15:19
#20
adwerd0z1
Satış durumu: satışa hazır
18-01-2022, 00:16:04
#21
burak6767
Rot balans yapıldıktan sonra şasede sorun yoksa maşallah arabanız hayırlı olsun hocam
....
18-01-2022, 00:17:34
#22
weo
Kurumsal Üye
burak6767 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Rot balans yapıldıktan sonra şasede sorun yoksa maşallah arabanız hayırlı olsun hocam
....
teşekkürler hocam
))
18-01-2022, 00:19:34
#23
omerbulut00
100 000 TL ye toplanır 150.000 e satarsınız bu piyasa da
18-01-2022, 00:20:09
#24
weo
Kurumsal Üye
omerbulut00 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
100 000 TL ye toplanır 150.000 e satarsınız bu piyasa da
hocam ayıplıyorum sizi bu araba bir aşktır, son alıcısı benim kesinlikle
18-01-2022, 00:29:54
#25
garajweb
İlk sahibinden taklalı
18-01-2022, 04:49:36
#26
OzeL
Üyeliği durduruldu
Hayırlı olsun agam
18-01-2022, 15:13:24
#27
JetSosyal
Araba Karayolları Genel Müdürlüğüne küsmüş gibi ama yürütürüz hocam
Şafak Sezerin deyimiyle o kalp atacak aga 😅
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler