• 18-12-2021, 00:20:38
    #1
    Bugün 1.08$'a bir paket sig*ra aldım. Kıymanın bir kilosu 5$ ekmek desen 0.12$ Hayat pahalılığı hiç yok. Ekonomi benim için süper.
  • 18-12-2021, 00:22:27
    #2
    Dolarlamı maaş alıyorsun 😁
  • 18-12-2021, 00:22:35
    #3
    daha iyi günler...
  • 18-12-2021, 00:22:44
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    😂
  • 18-12-2021, 00:23:21
    #5
    Değerli arkadaşlar lütfen ''burası yeri mi'' tarzı bir şeyler yazmayın artık her yer bu konuların yeri maalesef :/ Allah yardımcımız olsun
  • 18-12-2021, 00:23:35
    #6
    Kullandığım sunucu 3,5$. İlk kullanmaya başladığımda 19, 20TL ödüyordum şimdi 57TL olmuş sorun değil ben hep 3,5$'lık alıyorum.
  • 18-12-2021, 00:23:55
    #7
    ama kafası nasıl güzel biliyo musun
    • SecurityWorker
    • Umut904
    SecurityWorker ve Umut904 bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 18-12-2021, 11:09:50
    #8
    Üyeliği durduruldu
    eğonomi çoğ iyi zuğara içiyon ijde ijme zuğara amarığanın oyunları bunlar siz 812 yılında yoğluğ ğördünüz mü yeenim
  • 18-12-2021, 11:13:17
    #9
    Tuhafsın-Kİ...