Nasılsınız Fakirler - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Nasılsınız Fakirler
35
●
1.272
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Nasılsınız Fakirler
1
2
3
4
04-12-2021, 15:14:04
#28
RauL
Bu milleti anlayamadım neden ozaman forumda 100 lerce konu var yatırım için dolara euroya para yatırıyorsunuz artar bagırısınız düşer bagırırsınız
herkezin ayrı ayrı yerleri keyif istiyor
04-12-2021, 15:25:53
#29
GuarDofErun
ademakcan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nasılsınız fakirler ?
@
SerhatUner
;
@
HalilBatuhan
;
@
GuarDofErun
;
Fakiriz.Siz?
05-12-2021, 10:15:23
#30
Watere
iyi bir eleştiri olmuş çok güzel
05-12-2021, 10:19:24
#31
Pikselizasyon
Üyeliği durduruldu
Böyle salak bi sunucu olamaz ya. Bunlara aydın diyorlar bir de. ATV ne ise bu TV'de o. Hepsinden iğreniyorum.
05-12-2021, 10:28:48
#32
AFNaNTiK
05-12-2021, 13:17:56
#33
DijitalHizmetler
https://eksisozluk.com/utopik-ironi-...liler--7101293
14-12-2021, 10:17:07
#34
logonukesfet
umityildrim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@
KaRneL
; yarına göre daha zenginiz gibi. 🙂
adam geldi ya adam
14-12-2021, 10:18:09
#35
logonukesfet
14-12-2021, 10:43:45
#36
KaRneL
bugün çok daha fakiriz
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler