• 04-12-2021, 14:06:57
    #1
    Günü öyle özetliyor ki. Nasılsınız fakirler, iyi misiniz fakirler, dünden daha fakirsiniz.


    https://www.youtube.com/watch?v=rT-Li_fiBnw
  • 04-12-2021, 14:09:17
    #2
    Aşağılama yapmıyor ne olduğumuzu açıklıyor helal olsun 😅
  • 04-12-2021, 14:09:26
    #3
    @KaRneL; yarına göre daha zenginiz gibi. 🙂
  • 04-12-2021, 14:09:42
    #4
    çok haklı, fakirler daha fakir zenginler daha zengin
  • 04-12-2021, 14:10:02
    #5
    Doların artması ile beraber doğru bir tespit olmuş
  • 04-12-2021, 14:10:42
    #6
    Nasılsınız fakirler ? @SerhatUner; @HalilBatuhan; @GuarDofErun;
  • 04-12-2021, 14:11:24
    #7
    Ayıptır söylemesi bu sabah kıymalı börek yedim de bu soruyu üzerime almıyorum bugünlük
  • 04-12-2021, 14:12:54
    #8
    rimep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayıptır söylemesi bu sabah kıymalı börek yedim de bu soruyu üzerime almıyorum bugünlük
    Ben kıymalı kaşarlı börek yedim. Sen de çok fakirmişsin.
  • 04-12-2021, 14:13:23
    #9
    rimep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayıptır söylemesi bu sabah kıymalı börek yedim de bu soruyu üzerime almıyorum bugünlük
    Hocam söylemesi ayıp bende sucuk yedim sabah sucuğun içinde dana eti varmış ben de bugünlük sayılır mıyım zengin.