Günü öyle özetliyor ki. Nasılsınız fakirler, iyi misiniz fakirler, dünden daha fakirsiniz.
https://www.youtube.com/watch?v=rT-Li_fiBnw
Nasılsınız Fakirler
35
●1.272
- 04-12-2021, 14:12:54Ben kıymalı kaşarlı börek yedim. Sen de çok fakirmişsin.rimep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-12-2021, 14:13:23Hocam söylemesi ayıp bende sucuk yedim sabah sucuğun içinde dana eti varmış ben de bugünlük sayılır mıyım zengin.rimep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
