• 25-11-2021, 19:28:45
    #1
    VipsMedya.Com
  • 25-11-2021, 19:29:04
    #2
    Yedik meselayı
  • 25-11-2021, 19:30:35
    #3
    Ulan yedirdin gene meselayı iyimi
  • 25-11-2021, 19:30:40
    #4
    VipsMedya.Com
  • 25-11-2021, 19:31:10
    #5
    :d
    :d
  • 25-11-2021, 19:31:32
    #6
    Başka yerdeki zebani buranın meselası mı oluyor
  • 25-11-2021, 19:31:43
    #7
    vipsmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Coşkun bey ban ban çiki ban yapmaya gelmiştir tam gol olacakken son anda kurtulan siz sjsjsjsjsjs
  • 25-11-2021, 19:31:43
    #8
    R10 coin olsa yükselmez. Sadece r10 u bilenler alır , o da kısa süre yükselir sonra milletin eline verirler tepeden. Ama mantıklı bir kullanım alanı ve işlevi olursa o başka .
  • 25-11-2021, 19:32:26
    #9
    VipsMedya.Com