• 24-12-2006, 01:12:34
    #1
    Misafir
    Düşündüm ki.. Hep Strest'li Konular Açıyoruz. Tartışıyoruz, Kapışıyoruz.. Eğlenelim Biraz...
    Özellikle Adsense Bölümüne Açtım. Konu Adsense

    Ben Bir Yazı Sunacam ...

    Ödemeden Önce ; Halk Otobüsü ( Ayakta )
    Ödemeden Sonra ; Taksi ( Arka Koltuk )

    Ödemeden önce ; Simit Ayran
    ödemeden Sonra ; HamBurger

    Ödemeden önce ; Piknik
    Ödemeden Sonra ; maldivler

    Ödemeden Önce ; orhan Baba : Hatasız Kul Olmaz
    Ödemeden Sonra ; IBRAHIM TATLISES - Raki Ictim Sarap Ictim

    Sizde Ekleyebilirsiniz.
  • 24-12-2006, 01:15:58
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bu konunun burda ne işi var demekten kendimi alamıyorum nedense.Bu bölümde hiç geyik yapıldığını gördün mü sen?Bu tür konular maxigeyik bölümüneeee.
  • 24-12-2006, 01:24:30
    #3
    Misafir
    Farklı Bir Konu Olsun Diye Açtım ...
    Son Günlerde Herkes Aynı Konuyu Açıyor.. ödeme Geldimi ? Gelecek mi ? Ya Gelmezse ? Ads. Yanına Resim Koyalım mı ? Koyarsak Ban Yermiyiz ? .. Ben Koymam ? :. ..

    hep Aynı
  • 24-12-2006, 01:35:17
    #4
    Üyeliği durduruldu
    dengesiz ki adam ne bekliyon geyyiq eee let's goooo
  • 24-12-2006, 01:36:22
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ödemeden önce bu konuyu açtı ödemeden sonra bi daha görülmedi
  • 24-12-2006, 01:42:04
    #6
    spy_force adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödemeden önce bu konuyu açtı ödemeden sonra bi daha görülmedi
    ölmeden önce yazardı gibi
  • 24-12-2006, 03:58:11
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    spy_force adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödemeden önce bu konuyu açtı ödemeden sonra bi daha görülmedi
    +1 çok güzel açıklamışsın
  • 24-12-2006, 08:56:35
    #8
    Misafir
    spy_force adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödemeden önce bu konuyu açtı ödemeden sonra bi daha görülmedi

    Güzeldi ...
  • 24-12-2006, 14:37:56
    #9
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    burası geyiq bölümü değil ki yaw. biraz daha ciddi konular açılsın bu bölümde. git bunları geyiq bölümüne yaz