Dolar 9,56`ya çakılınca suspus olan forum - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Dolar 9,56`ya çakılınca suspus olan forum
73
●
2.364
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Dolar 9,56`ya çakılınca suspus olan forum
1
2
3
4
5
6
7
8
Son
25-10-2021, 19:27:57
#19
hozukcan
Allah insanın en büyük zenginliği olan akıldan yoksun etmesin kimseyi
25-10-2021, 19:28:01
#20
ODDAK
Banlanmamak için yazdım yazdım sildim yine.
25-10-2021, 19:28:43
#21
Rio
Üyeliği durduruldu
Bi 9.56 ya baktım bi çakıldıya baktım
çakılmış hâli buysa işimiz zor
25-10-2021, 19:29:00
#22
Junkyard
Çakılmak mı? lol
25-10-2021, 19:29:38
#23
Adb
Maaşına 2,5 TL zam yapınca sevinecek %30'luk bir güruh var.
25-10-2021, 19:29:55
#24
jeaner
Paramedik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Normalde sürekli dolar yükseldi diye konu açarlardı kayboldu hepsi
Dıj güjleri savuşturuyoruz işimiz var.
25-10-2021, 19:30:03
#25
alperengnc
Doların çakıldığından haberi var mı hocam?
25-10-2021, 19:30:26
#26
adibelli
9,56 ya çakılmamıştır hocam irtifa kaybetmiştir
25-10-2021, 19:30:31
#27
eQL
Arkadaşlar maaşınızı dolarla mı alıyorsunuz?
1
2
3
4
5
6
7
8
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler