Normalde sürekli dolar yükseldi diye konu açarlardı kayboldu hepsi
edit: Arkadaşlar konuyu maxigeyikte açtım zaten böyle bir konuda ciddi olamayacağımı biliyorsunuzdur diye düşündüm tamam bunun geyiği olmaz ama insanlar çok gergin hakaretler havada uçuşuyor
Dolar 9,56`ya çakılınca suspus olan forum
73
●2.364
bu sene soganlar sebil oldu