• 25-10-2021, 19:24:32
    #1
    Normalde sürekli dolar yükseldi diye konu açarlardı kayboldu hepsi

    edit: Arkadaşlar konuyu maxigeyikte açtım zaten böyle bir konuda ciddi olamayacağımı biliyorsunuzdur diye düşündüm tamam bunun geyiği olmaz ama insanlar çok gergin hakaretler havada uçuşuyor
  • 25-10-2021, 19:25:25
    #2
    10 olmasını bekliyolardır😅
  • 25-10-2021, 19:25:34
    #3
    9.56 ya " çakılınca " ?
  • 25-10-2021, 19:25:38
    #4
    Umarım ironidir. Zira insan 9,5 yazarken eli titriyor.
  • 25-10-2021, 19:25:47
    #5
    Sert çakıldı o yüzden olabilir.
  • 25-10-2021, 19:25:53
    #6
    Düştüğüne sevinemedikten sonra açsak ne olacak hocam ?
    Düşüyor da kaça düşüyor ?
  • 25-10-2021, 19:25:55
    #7
    bırak hocam gecen senede sogana patatese sarkı yaptılar bu sene soganlar sebil oldu
  • 25-10-2021, 19:26:11
    #8
    Alttan topluyorlardır.
  • 25-10-2021, 19:26:14
    #9
    Hocam doların çakılması için 1 Doların = 1 TL olması lazım .