• 05-10-2021, 00:07:36
    #1
    Son dakika, mark zuckerberk az önce facebook vergi merkezine ulaşmış, gelen bilgilere göre içeri ağlayarak girmiş ve buna sebep olanı bana bulun demiş ve herkesi dışarı çıkarmış, merkezdeki 1500 adet son model severleri tek tek kapatıp açarak yeniden çalışmasını sağlıyormuş.

    En yakın mesai arkadaşı " mark aç şu kapıyı bunu yapanı sana bulucam ama şu an zamanı değil, 1500 tane son model serverı tek başına kapat aç yaparsan 72 saatimizi alır, bu da iflas etmemiz demektir şef" diye karşı çıkmış.

    Mark ise " kimseye ihtiyacım yok benim, dost bildiklerim verilerimi sattı, arkadaş bildiklerim arkamı döndüğüm anda serverlarımı kapatıp kaçtı, artık karıma bile güvenmiyorum" diye bağırmış ağlayarak.

    Şu an hala kapat aç yapmaya devam ediyormuş yani arkadaşlar, olay bundan ibaret, gece 3 gibi bizim instagram ve face cihazlarına ancak sıra gelirmiş uzmanlara göre, çünkü en dibe koymuşlar bizim cihazları.
  • 05-10-2021, 00:08:45
    #2
    Tadında bırakın diye bir söz var.
  • 05-10-2021, 00:08:58
    #3
    baya inandırıcı
  • 05-10-2021, 00:09:03
    #4
    Gözlerim doldu
  • 05-10-2021, 00:09:12
    #5
    hocam kaynak neresi ?
  • 05-10-2021, 00:09:18
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yeter
  • 05-10-2021, 00:09:29
    #7
    aga be maxi geyikmis ciddiye aldim
  • 05-10-2021, 00:09:53
    #8
    Keşke forumda forum üyelerinin oyları ile banlama sistemi falan olsa, anında uçmuştun şimdi.
  • 05-10-2021, 00:09:57
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Tm tm inandık