• 20-12-2006, 20:22:01
    #10
    Misafir
    yuhaaa ...
  • 20-12-2006, 20:24:43
    #11
    o teknik nasıl bir şey öyle ..ilk defa görüyorum
  • 20-12-2006, 20:29:38
    #12
    disconnect
  • 20-12-2006, 20:36:02
    #13
    zuhaha ğuhaDD
  • 20-12-2006, 20:36:19
    #14
    banyoya gittim dönerim
  • 20-12-2006, 20:53:53
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Adam da yanlış görmediysem Gökhan Güney
  • 20-12-2006, 21:18:25
    #16
    T3chn0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rep'i veriorum cahilce çekilmiş bir film ben bu yönetmenin aklını seweyim...
    film cekildiğinde bi çok kişi daha portakaldı ee ozamana göre 10 numara film

    şimdi ise Saçma Salak gelio .. 1980 + 1990 arası filmerin hepsi saçma salak oluo ama video da 10 numara hesabı
  • 20-12-2006, 21:21:00
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Baysal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasılda ayılmış seda
    Ayılcak tabi o adamın yerinde kim olsa onu ayıltırdı
  • 20-12-2006, 21:32:51
    #18
    hayat kurtaran hareketler bunlar..

    öğrenmek lazım..