• 14-06-2021, 23:24:17
    #1
    Biz iş yerine veya okula bu halde gitsek kovarlar yemin ediyorum adam bildiğin papaz şuna bak..

  • 14-06-2021, 23:25:26
    #2
    Ben işyerinde böyle takılıyorum 😂
  • 14-06-2021, 23:26:20
    #3
    Kraliçe bir şey demiyorsa kimse bir şey diyemez
    • fLy
    fLy bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 14-06-2021, 23:26:37
    #4
    çankırılı hemşerim her yerde kendini belli ediyor