Devlet 1 aylığına KDV + ÖTV + MTV kaldırsa keşke...
Dediğiniz olay tüketim ekonomisinin resmen içinden geçer.
Kaldırdı diyelim. Zaten bayide olan azcık araçta satılacak ve o araçlarda yine hatırlı abilere peşkeş çekilecek.
1 ay sonra hooop o arabalar malum sitede mevcut fiyatla satışta...
Kalıcı çözüm: Kur düşecek ve vergilerde düşürülecek. Aksi durumda otomobil fiyatları düşmez!
Ha şunu da söylemekte fayda var: Değil üç sene, bir sene öncenin fiyatlarını dahi hayal etmeyelim. Maalesef ama maalesef piyasa bu ve böyle gidecek.