• 29-11-2008, 01:29:35
    #1



    Ben özellikle Dedesine çok güldüm
  • 29-11-2008, 01:45:32
    #2
    yok be Recep İvedik 2 den bi sahne
  • 29-11-2008, 10:41:14
    #3
    Üyeliği durduruldu
    hehe