• 30-12-2020, 11:57:37
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hatırlayanlar var mı?
  • 30-12-2020, 11:58:50
    #2
    Lisede C# ile form uygulaması yapmayı öğrenmişimdir. 2. Ay Ben
  • 30-12-2020, 11:59:04
    #3
    ülkemin siyah şapka hackeri
  • 30-12-2020, 11:59:15
    #4
    Klasör.exe
  • 30-12-2020, 11:59:50
    #5
    namıssız haram ediyorum butonu koymamış her halükarda iş helal etmeye gidiyor
  • 30-12-2020, 11:59:56
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Ne günlerdi be dersten kaynardım bu saftirik yüzünden sdkfjghsdkflgjfdkfdgkjh
  • 30-12-2020, 12:00:02
    #7
    Hakkını helal etmeyenler silemiyormuydu ?
  • 30-12-2020, 12:00:23
    #8
    Pekte küçümsememek lazım neredeyse tüm Türkiyeye bulaşmıştı 😂
  • 30-12-2020, 12:00:26
    #9
    ReH
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hatırlayanlar var mı?
    hala eski flash belleklerimin bazılarında duruyor