• 24-05-2020, 03:11:27
    #1
    İyi Bayramlar r10...
    iyi bayramlar coşkun abi...
    sana da iyi bayramlar kurumsal üye....


    Elinizden öperim...
  • 24-05-2020, 03:14:18
    #2
    Sana da iyi bayramlar

    El öpmeden ancak bu kadarı tabi
  • 24-05-2020, 03:14:38
    #3
    İyi bayramlar 😀
  • 24-05-2020, 03:14:55
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana da iyi bayramlar

    El öpmeden ancak bu kadarı tabi
    O parayı verdiğine göre el öptürmemişsin
  • 24-05-2020, 03:16:08
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana da iyi bayramlar

    El öpmeden ancak bu kadarı tabi
    Allah daha çok versin . . .
  • 24-05-2020, 03:16:27
    #6
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O parayı verdiğine göre el öptürmemişsin

    Olayı iğrenç yönlere çekmesek iyiydi aslında, tadında olmayan bayat espri olarak.
    • limosros
    • teknobizdeyiz
    limosros ve teknobizdeyiz bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 24-05-2020, 03:16:49
    #7

    iyi bayramlar
  • 24-05-2020, 03:16:49
    #8
    o ıyı bayramlar limos para yoq corona var paralar mefta oldu sen saol
  • 24-05-2020, 03:17:04
    #9
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O parayı verdiğine göre el öptürmemişsin
    sana da iyi bayramlar "proje yöneticisi" . . .



    drift34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    iyi bayramlar
    parayı saymakta zorlanıyorsanız yardımcı olabilirim...



    elbistanli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o ıyı bayramlar limos para yoq corona var paralar mefta oldu sen saol
    en azından denedik be usta