• 11-03-2020, 01:30:35
    #1
    sana bağırdığım için, bana yaşattığın günlerde seni azarladığım için beni affet GüLüM. özür dilerim, kıymetini bilemedim geri gel desem gelir misin tutar mısın ellerimden
  • 11-03-2020, 01:31:51
    #2
    Gece gece ne içiyorsan banada ver hocam
    • sterkamed
    • SeoAdresin
    • cozumx
    sterkamed, SeoAdresin ve cozumx bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 11-03-2020, 01:32:58
    #3
    2018 senden de çok özür dileriz
    2017 senden de çok özür dileriz
    2016 senden de çok özür dileriz
  • 11-03-2020, 01:33:36
    #4
    Akapunko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2018 senden de çok özür dileriz
    2017 senden de çok özür dileriz
    2016 senden de çok özür dileriz
    2005 2010ların yüzüne bakamıyoruz utancımızdan
  • 11-03-2020, 01:35:11
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gece gece ne içiyorsan banada ver hocam
    hocam sesli güldürdün beni
  • 11-03-2020, 01:36:03
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gece gece ne içiyorsan banada ver hocam
    dibinde bıraktım al reissss
  • 11-03-2020, 01:37:00
    #7
    Gelen gideni aratıyor. Gitgide kötüye gidiyoruz. Bindik bir alamete gidiyoruz kıyamete...
  • 11-03-2020, 01:38:32
    #8
    Torbacının numarasını özelden yaz. 😂😂
  • 11-03-2020, 01:39:16
    #9
    Üyeliği durduruldu
    2019 yılını özler oldum. Nereden geldin 2020 geldiğin gibi git gardaş..