******'yu rüyamda gördüm :$ - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
******'yu rüyamda gördüm :$
43
●
1.719
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
******'yu rüyamda gördüm :$
1
2
3
4
5
26-08-2008, 12:56:15
#10
burYq
Bence tatile çık
26-08-2008, 13:25:30
#11
Gookhan
harbiden dinlenmeye ihtiyacın var senin
26-08-2008, 13:28:51
#12
tolgay007
RocK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
boynuna kocaman bir kolye asmıştı çok büyük tabela gibi ve üzerinde ****** yazıyordu
Süper ya
:
26-08-2008, 13:29:35
#13
Tyreece
Üyeliği durduruldu
secorama adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
labidunun yorumu: Lütfen forum kurallarını okuyun
Alıntı
Madde 24:
******'yu rüyada görmek kesinlikle yasaktır!
İnşallah ****** kızmaz. Yoksa toplu katliam gibi toplu ban olacak.
26-08-2008, 13:55:48
#14
Labidu
Misafir
lanet olsun şu benim içimdeki insan sevgisine
26-08-2008, 14:05:25
#15
ruby
Yemin ediyorum bugün bende gördüm
26-08-2008, 14:05:32
#16
Erol
Üyeliği durduruldu
başka kız mı yok
26-08-2008, 14:28:58
#17
rhomantic
Labiduyu rüyasında gören kişinin en yakın zamanda r10da moderatör olacağına işaret vardır
Bir kaç kişi rüyasında görmüşse labiduyu labiduda bir tür değişimler meydana geleceğine işaret olabilir
26-08-2008, 14:34:06
#18
MeeRThus
Hayır Olsun
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler