• 27-07-2008, 12:23:50
    #10
    Vay Yavrum Benim
  • 27-07-2008, 12:43:33
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Kimi Parislere Gider Eğlenir.Kimi Sokaklarda Durur Dilenir.Kimi İnsan Satar Öyle Geçinir .
    Resul Balay'ın şarkısından alıntılar

    adam süper ya
  • 27-07-2008, 12:46:33
    #12
    lüpen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu bobiler adamı öldürüyo ya yine süper yapmışlar
    haklısın, olmayacak resimleri olmayacak şekillere sokuyorlar
  • 27-07-2008, 12:47:32
    #13
    balayın eski fotosu daha iyidi en azından insana benziyordu
  • 27-07-2008, 12:54:30
    #14












































  • 27-07-2008, 13:50:19
    #15
    haha Bobilerden süper çalışmalar çıkmış gerçekten
  • 27-07-2008, 13:59:03
    #16



    bu süpermiş
  • 27-07-2008, 15:00:59
    #17
    puhaha süper D:

    CeRaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle



    bu süpermiş
    D:
  • 27-07-2008, 15:08:29
    #18
    Süper Çalışmalar.

    TR de tek Star var o da ResuL