R10'un Garip üyeleri - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10'un Garip üyeleri
49
●
2.596
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
R10'un Garip üyeleri
1
2
3
4
5
6
30-03-2019, 23:15:36
#19
Ahi Medya
mesaj kasmak neye yarıyor?
30-03-2019, 23:26:09
#20
AZADE
pm alabilir miyim?
30-03-2019, 23:31:25
#21
Ahmedel
site satışım var aylardır o kadar gereksiz insanlar yazdı ki sadece pm alabilir miyim olayları bu sadece bu kardeşim ciddi değilsen alma pm mm gerçekten sövdürecekler insanı
30-03-2019, 23:51:48
#22
yusufmesci
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
30-03-2019, 23:51:55
#23
bilimokur
Mesaj kasmak ve data toplamayı birisi açıklayabilir mi?
30-03-2019, 23:54:25
#24
cleiner
bilimokur adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Mesaj kasmak ve data toplamayı birisi açıklayabilir mi?
data için örnek; backlink satışı yapan kişilerden 10 tane örnek site alsa ayda 30 kişiden 300 backlink kaynağı almış olur.
30-03-2019, 23:58:41
#25
Misafir
10 yıl + üyelerden yazanlara da mesaj kasma demezsiniz heralde ben de bazen yapıyorum çünkü
cleiner
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
31-03-2019, 00:18:51
#26
mrduck
arkadaşın profil linki ile pm lütfen
31-03-2019, 01:00:15
#27
ismailisk0
Üyeliği durduruldu
pm alabilirmiyim ?
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler