• 18-06-2008, 02:25:02
    #1
    R10.net halkının da eğlenmeye ihtiyacı var. Ben utanıyorum yazarken, genç kardeşim algılayamıyor.





    Amacım kardeşimizi rencide etmek değil, ileride olabilecek mağduriyetleri engellemektir. İyi geceler.
  • 18-06-2008, 02:30:00
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Güzelim sponsoru kaçırdınız
  • 18-06-2008, 02:30:06
    #3
    sunucuoptimizasyon.com
    yazık sana seni buluyorlar hep
  • 18-06-2008, 02:30:50
    #4
    sürükleyici bi sohbet olmuş acaba gerçekten sunucusu dediği gibi mi ? vpsdir kesin
  • 18-06-2008, 02:30:54
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Sonu süper Engel, Çevrimdışı :-)
  • 18-06-2008, 02:32:15
    #6
    Üyeliği durduruldu
    bide nickte bizimhost yazıyo
  • 18-06-2008, 02:32:47
    #7
    Son cevaba bittim Walla film gibi resmen gülmekten yıkıldım ya
  • 18-06-2008, 02:32:50
    #8
    Sonu süper diyen arkadaş, ihale sende kaldı. 1 lirayı benim adıma bir garibe ver.

    Aslında gençliğimizin bu üzücü durumuna dayanamıyorum. Bu kadar mı kötü durumda bu sektör. Kitap olacak, tiyatroda oynayacak kadar malzeme çıkıyor her gün.

    Yoksa sadece beni mi çekiyor bu tür olaylar?
  • 18-06-2008, 02:34:31
    #9
    projeproje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sonu süper diyen arkadaş, ihale sende kaldı. 1 lirayı benim adıma bir garibe ver.

    Aslında gençliğimizin bu üzücü durumuna dayanamıyorum. Bu kadar mı kötü durumda bu sektör. Kitap olacak, tiyatroda oynayacak kadar malzeme çıkıyor her gün.

    Yoksa sadece beni mi çekiyor bu tür olaylar?
    Eywallah yarın gördüğüm ilk muhtaç insana bir ekmek parası olarak vericem 1 Ytl'yi, yemin ediyorum tiyatro oluşturursa bu işten gişe rekorları kırar Tabi herkes bu muabbetleri anlamaz