Konu
Ne günlere kaldı bizimhost :)
18-06-2008, 02:25:02
#1
projeproje
R10.net halkının da eğlenmeye ihtiyacı var. Ben utanıyorum yazarken, genç kardeşim algılayamıyor.
Amacım kardeşimizi rencide etmek değil, ileride olabilecek mağduriyetleri engellemektir. İyi geceler.