R10.net halkının da eğlenmeye ihtiyacı var. Ben utanıyorum yazarken, genç kardeşim algılayamıyor.





Amacım kardeşimizi rencide etmek değil, ileride olabilecek mağduriyetleri engellemektir. İyi geceler.