Sonu süper diyen arkadaş, ihale sende kaldı.

1 lirayı benim adıma bir garibe ver.
Aslında gençliğimizin bu üzücü durumuna dayanamıyorum. Bu kadar mı kötü durumda bu sektör. Kitap olacak, tiyatroda oynayacak kadar malzeme çıkıyor her gün.
Yoksa sadece beni mi çekiyor bu tür olaylar?