• 16-06-2008, 03:58:48
    #10
    Üyeliği durduruldu
    abi ne alaka

    ben saçları kaldrmassam mülayim gibi oluyorum

    kaldrnca tam oturuyor kişiye göre deişir
  • 16-06-2008, 03:59:28
    #11
    Üyeliği durduruldu
    belli bile olmuyo ki zaten ( )
  • 16-06-2008, 04:11:55
    #12
    dabulyu ben buraya koymasam sen ztn arkadşlık sitelerinde bulabilirsin kolay kolay sorun değil bu yüzden..

    saç bayağı uğurlu geldi bu arada
  • 16-06-2008, 04:13:52
    #13
    Üyeliği durduruldu
    gangan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dabulyu ben buraya koymasam sen ztn arkadşlık sitelerinde bulabilirsin kolay kolay sorun değil bu yüzden..
    Bulunsun bulunmasın arkadaşım, kızın resminin kendisinin haberi ve izni olmaksızın buraya koyman doğru değil bence..
  • 16-06-2008, 04:18:23
    #14
    tamam sorun değil değiştirdim kızı brz
  • 16-06-2008, 04:25:54
    #15
    Üyeliği durduruldu
    şekil şemal bos olsa gerek.bi tek sunu bilirim para varsa yancıkta .... oynar ....ta
  • 16-06-2008, 04:27:42
    #16
    deepkarizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şekil şemal bos olsa gerek.bi tek sunu bilirim para varsa yancıkta .... oynar ....ta
    bence paraya bakmıyo. kızlar bu zamanda sorunlu erkekleri seviyo.. yani bazı sorunların olcak kız sana üzülcek ah cnm yhaa fln

    sözün tamamını özel msj olarak atsana bana merak ettim
  • 16-06-2008, 09:01:07
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Valla ya saçları kaldırmazsam, kendimi acayip hissediyorum.
  • 16-06-2008, 10:28:09
    #18
    yakışıklıymışsın kardeşim